23 Ekim 2011 Pazar

Yazı Denemelerim



Yazı Denemelerim
 
Kendimi çok üzerek geçirdiğim uzun yıllar sonunda artık daha fazla böyle yaşamak istemediğime karar verip mutsuz olma hallerimden çıkmanın yollarını aradım ve gördüm ki çıkılabiliyormuş. Bu seçime ulaşmaya da birden karar vermedim. Eski seçimlerimde ne yaşarsam yaşayayım mutsuz olmayı seçen ben artık mutlu olmayı seçiyorum. Mutsuz olma halimden mutlu olma haline geçmeye niyet ediyorum.
Başıma illa mutlu bir olay gelmesini beklemeden kendi niyetimle etrafımda beni mutlu edecek anları farketmeyi seçiyorum. Artık biliyorumki; Mutluluk büyük olaylar yaşayarak çok zengin, çok aşık, çok... olarak elde edilmiyor. Mutlulukta olmaktan geçiyor.
Kendimi yıllarca nasıl mutsuz etmeyi biliyorsam, mutlu olmayıda biliyoum ben ve artık mutlu olmayı bilmeyi seçiyorum.
Eskiden beni mutsuz ettiğini zannettiğim olaylara şimdi şükür ve takdir etmeyi bilerek başlıyorum mutlu olmaya. Onların bana öğretici olduğu, rehberlik yaptığını biliyorum artık ve her rehberi, her olayı iyi kötü ayırmadan sevgiyle sarmalayıp kendime mutlu olmak için pay çıkarmayı biliyorum bundan böyle.
Zaman zaman egomun yanılgılarına kapılsam da ben her yaşadığımın benden kaynaklı olduğunu, ben istemezsem beni kimsenin mutsuz edemeyeceğini çok iyi biliyorum.
Çekim yasası ben ne düşünürsem onu çekiyor hayatıma biiyorum artık. Ben bundan sonra mutlu anlarımı düşünerek çoğaltmayı seçiyorum. Ben hep mutlu olmaya niyet ediyorum
Sevgiyle..
Handan Senan Eylül 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder