24 Ekim 2011 Pazartesi

Deprem İyileştirme Meditasyonları

Van'da hayatını kaybeden herkese Allah'tan rahmet ve ailelerine başsağlığı diliyorum. Şu anda enkaz altında olan ve yaralı bir şekilde iyileşmeyi bekleyen herkesin en kısa zamanda kurtulmasını ve sağlığına kavuşmasını seçiyorum. Bu konuda şifa çalışmalarımız diğer odalarımızda devam ettiği için burada başka bir çalışma yapmak istiyorum. Doğanın şifalandırılması için daha önce verdiğim bir niyeti bu gece 21:30 da tekrarlayacağım. Bana katılmak isteyenler için sizinle de paylaşmak istedim... "Üzerinde barındığım, soluk aldığım ve beslendiğim bu dünyanın ruhunu tüm kalbimle onurlandırıyorum. Sevgili dünya; senin canlı olduğunu, nefes aldığını, tam merkezinde kalbinin attığını biliyorum. Biz insanlar hata yaptık, kirlettik, tükettik, bozduk, senin çocukların olan ağaçları kestik, hayvanları katlettik ve senin hassas dengeni bozduk. Bütün bunlar için senden tüm kalbimle özür diliyorum, bizi affet. Sana sevgilerimi, güzel niyetlerimi gönderiyorum ve şifalanmanı seçiyorum. İçimdeki öz senin özünle her an bağlantıda ve seni şifalandırdıkça kendimi de şifalandırdığımı biliyorum. Seni seviyorum..." Yukarıdaki niyet Berna Özcan Demir tarafından hazırlanmıştır. Lütfen paylaşımlarınızda kaynak gösteriniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder