8 Temmuz 2013 Pazartesi

Maddi Rahatlama İçin HO'OPONOPONO Cümlesi

BOLLUK BEREKET İÇİN HO'OPONOPONO
 



Sevgili Allah'ım ve sevgili BEN Seni seviyorum yaşadığım maddi sıkıntılarımın sebebinin benden kaynaklandığını biliyorum ve bu sorumluluğu yüzde yüz üstleniyorum. İçimde bana maddi zorluklar yaşamama sebep olan içimde dışımda atalarımdan gelen bildiğim bilmediğim ne sebepler varsa tüm sorumluluğu kabul ediyorum.olumsuz, negatif, his, duygu, düşünce, kalıp, inanç, içsel ya da dışsal hatalı ne varsa tümüyle siliyorum, lütfen beni affet...Özürdilerim... BEN bu konudaki arınmamda üzerime düşen rolü gerçekleştirdim. Kendimi bu konudan özgür bırakıyorum. Teşekkür ederim..

Seni seviyorum, özür dilerim, lütfen beni affet, teşekkür ederim..
Seni seviyorum, özür dilerim, lütfen beni affet, teşekkür ederim..
Seni seviyorum, özür dilerim, lütfen beni affet, teşekkür ederim..

 

1 yorum: