23 Ekim 2011 Pazar

Ben yolumda özgürüm


Ben kendi dünyamı yaşamak, kendi dünyamda korkularımdan vazgeçip sevgi Olduğumu hatırlamak için yaratılmışım anladım.

Ben nefretle değil, sevgiyle, öfkeyle değil sevgiyle, hasetlikle değil Sevgiyle yaşamayı öğrenmek için bu dünyaya gelmişim anladım.


Bu güne kadar yaşadığım hayatlarda zihnime kaydedilen doğru ve yanlışları birbirinden ayırmak, doğru olmak için bir farkındalık yolculuğuna çıktığımı anladım.


Yolumda hızlı ilerlememe tek engel bendeki diğer ben Egom.

Beni yürüdüğüm, yürümek istediğim her yolda sözde tehlikelerden korumak için kol kanat gerip, adım atmamı bile sakıncalı gören egom.

Ben şimdi attığım o küçük adımlarda doğru bildiğim yanlışlardan, sevgi bildiğim sevgisiz beklentilerimden arınmaya başlıyorum.


Ben şimdi attığım adımlarımla içime doğru yürüdükçe içimde beni bekleyen sevgiyle kucaklaşmak için yürüyorum.

Biliyorum içimde dışımda bulduğumdan daha çok ışık var.
Biliyorum içimde, dışımda var olduğunu sandığım bilgiden daha çok bilgi, onu saklayan büyük bir hazine var.

Ben içimde gün geçtikçe parlayan ışığımla yolumd kolaylıkla ve sevgiyle yürüyorum.

Ben içimde zaten varolan bilgimle kendim hakkında, sevgiye ulaşabilmek için ne yapmam gerektiğini biliyorum.

Ben içimdeki varolan bilgi hazinesini aydınlığa çıkmasını sağlayıp kendimi ve dünyamı bilgimin ışığıyla aydınlatmayı seçiyorum.


İçinize yaptığınız yolculuğunuzun aydınlık ve bilgi dolu olması dileğimle


Fatma Handan Senan Eylül 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder