23 Ekim 2011 Pazar

Korktuk, Korkutulduk. Ama öyle değil!



Kendimizi sevmeyi unuttuk. Kendimize inanmayı. Biz değil, herkes değerli geldi . Biz değil, herkes önemliydi. Kendimizi sevmekten, kendimizi beğendiğimizi ifade etmekten kortuk, korkutulduk. Kendini sevenin adına EGOİST dendi bir zamanlar.
Bize öyle öğretildi yada biz öyle sandık. Bizi biz değil, diğer insanlar sevebilirdi. Diğer insanların bizi sevmesi için Sevgi dilencisi olduk. Biz kendimizi sevmezsek, kimsenin bizi sevmeyeceğini bilmedik. Biz kendimize inanmazsak, kimse bize inanmaz, buna inandırılmadık.
Artık biliyorum.
Ben bana inanıyorum
Ben beni seviyorum.
Ben herkesi seviyorum.
Ben sevgi enerjisi yayıp, buna inandıkça, beni seven, bana inanan kişilerle karşılaşıyorum.
Siz de deneyin.yukarıdaki cümleleri tekrar edin. ÖZellikle takdir görmek istediğiniz veya sunum yapmak istediğiniz zamanlarda, o anlardan biaz önce yukarıdaki cümleleri tekrar edin.
Ben bana inanıyorum.
Ben beni onaylıyorum.
Ben beni kabul ediyorum.
Beni herkes seviyor.
Ben herkesi seviyorum.




F. Handan Senan
23/10/2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder