2 Haziran 2014 Pazartesi

Vücudunuzla konuşun..




''Eksiksiz sorumluluk,her şeyi kabul etmek demektir..hatta hayatınıza giren insanları ve onların sorunlarını..çünkü onların sorunları sizin sorunlarınızdır..onlar sizin hayatınızdalar,ve eğer hayatınızın tüm sorumluluğunu alıyorsanız o zaman onların deneyimlemekte olduklarınında tüm sorumluluğunu üzerinize almak zorundasınız..

bu aklı karıştıran,belleği açan,beyni kasan bir fikir.bunu yaşamak,yaşamı asla eskisi gibi olmayacak şekilde değiştirmektir..ama sadece %100 sorumluluk fikrini anlamak bile,kabul etmek şöyle dursun,çoğumuzun yapmaya hazır olduğunun bile ötesinde bir şey..

eğer sorun bir başkası ile ilgiliyse,kendinize sadece şunu sorun;kendi içimde bu insanın beni kızdırmasına neden olan ne oluyor?''insanlar hayatınıza sadece sizi öfkelendirmek için gelirler!eğer bunu bilirseniz,her türlü durumu kaldırabilirsiniz..nasıl?basit:''şu anda neler oluyorsa,bunun için üzgünüm..lütfen beni affet..''
örnek:biri size sırt ağrısı ile gelmişse,sorulması gereken soru şudur;içimde bu insanın sırt ağrısı olarak kendini gösteren ne oluyor?

bedeninle konuş..ona de ki:''seni bu halinle seviyorum,benimle olduğun için teşekkür ederim..eğer herhangi bir nedenle benim tarafımdan kötüye kullanılmış olduğunu hissettiysen,lütfen beni affet''şimdi dur ve günün geri kalanında bedenini ziyaret et..ziyaretinin şükran ve sevgi ziyareti olmasına izin ver..''beni taşıdığın için sana teşekkür ederim..nefes alıp verdiğim için,kalbim attığı için teşekkür ederim''

bedenini bir hayat arkadaşın olarak gör,bir hizmetçi olarak değil..tıpkı küçük bir çocuğa konuşurmuş gibi konuş bedeninle..onunla dost ol..kendi kendine çalışmak için en çok sevdiği şey bol sudur..onun aç olduğunu hissedebilirsin,ama aslında sana susadığını anlatmak istiyor olabilir..

JOE VİTALE
ZERO LİMİT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder