22 Ekim 2011 Cumartesi

Bir varmış bir yokmuş, Benim Dünyam buymuş.

Bir Masal Dünyasında yaşıyorum. Bir varmış bir yokmuş yaşadığım her şey. Dün yaşadığım bu gün yok. Aynısını yaşamam mümkün değil. Her zaman daha iyisini yaşayabilmek benim elimde.
Yaratıcı gücüm içimde. Sihirli bir dünyada yaşama şansım yüksek. Ben istersem kendi dünyamı dilediğim gibi yaşayabilme yeteneğine sahibim. Sihirli Annem, Tatlı Cadı gibi çok büyük yeteneklere sahip olmak, zamanı durdurmak zorunda değilim. Yaşadığım anları farkedip, daha iyi yaşama becerisine sahibim. Ben ne düşünürsem, ne dersem onu yaşıyorum. Benim gönlümden geçene sadece "EVET" diyen bir evren var. Bunun bilincine vardıkça mutluluğum çoğalıyor.

Yıllarca içimizdeki gücü farketmememiz için insanların kendi gücünün farkına varmaması için İktidarlar din büyüklerini kullanıp bizi Allah tan ve kendimizi tanımaktan korkutmuşlar. Kendi gücünü farkeden insanları, halkı galeyana getirerek "CADI" diye yakmışlar. 


Büyü ve fal günah sayılmış. Bana göre de büyücülük ve fal doğru değil. Çünkü bir insan, diğer bir insanın hayatı hakkında ahkam kesmemeli, bilgi vermemeli. Söylenen her söz, diğer insanın hayatı, kaderi üzerine etkilidir. Çünkü ağızdan her çıkan kelime emirdir Evrende. İnsan sadece kendine inanmalı. Kendi gönlünden geçen dileklerini, düşünce ve inançlarını kontrol edebilmeli. 
Dünyamı güzelleştirmemi sağlayacak mucize cümle SEVGİ. Benim kendimi sevmem, kabul etmem, kendimle birlikte dünyamı, dünyamda yaşadığım herkesi ve her şeyi kabul edip sevmem yeterli. Dilediğim ne ise Sevgiyle diliyorum. Herkes ve kendim için sadece Sevgi diliyorum ve sevgiyle diliyorum.
Hayatımı cennete çevirmek benim elimde. Bunu gerçekleştirmek için Sevgi ekiyorum. Sevgiyle ekiyorum. Sevgi çiçekleri gibi her dileğim. Dileklerimi yaşıyorum. Dilediğim gibi yaşıyorum. umut etmiyorum. Sadece diliyorum.Sevgiyle ve kolaylıkla dileğime ulaşıyorum. 
F. Handan Senan 
23/10/2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder