5 Mayıs 2014 Pazartesi

HIDRELLEZ İÇİN NİYET MEKTUBU ÖRNEĞİ

HIDRELLEZ İÇİN NİYET MEKTUBU ÖRNEĞİ 

Ben .......... (İsim Soyadı) .................... nitelikleri olan işimde çalışmaya niyet ediyorum. İşimde yüksek ücretler almayı seçiyorum. İşyerimdeki (İşyeri adi yazabiirsiniz. ) bolluk bereketin keseme, cebime, cüzdanıma akmasına niyet ediyorum. Ben Bolluğum. Ben Bereketim. Ben Sevgiyim. 
Paranın ve bolluk bereketin hava kadar değerli ve nefes alıp vermek kadar normal ve herkes için olduğu kadar benim içinde bir hak   olduğunu biliyor ve sevgiyle kabul ediyorum. Şükürler Olsun.

Ben ..........(İsim Soyadı) ........... özelliklerde bir daireye/ apartmana sahip olmayı seçiyorum. Alahım Sen bolluksun, Bereketsin. Sen sevgisin. Sevginle bolluk bereketini gani gani dağıtırsın. Sen kullarını ayırt etmeden bolluk bereketini gönderirsin. Bana gönderdiğin bolluk bereket ve kıymetli hediyelerin için ve dileğim olan ev ve daha iyisini bana gönderdiğin için teşekkür ederim. Benim rıskımı, ev,imi barkımı bollaştıracağına inanıyor ve sonsuz şükrediyorum.
Ailemle birlikte sağlıklı, huzurlu, uzun bir ömür geçirmeye niyet ediyorum. Ben ve Ailemin tüm fertlerine, sağlıklı, mutlu ve huzur dolu uzun ömürler sunduğun için teşekkür ediyorum. 
sonsuz sınırsız sevgin ve bolluk bereketinle işimi, paramı, sağlığımı bana hediye ettiğin için Teşekkür ediyporum.
tüm gönderdiğin güzellik ve iyilikleri aldım kabul ettim Şükürler Olsun!
F. Handan Senan

NOT: Pembe Balon tekniği yazımdaki imgeleme ile niyetlerinizi güçlendirebilirsiniz.

Tüm İyi dilekleriniz gerçekleşsin ve Öyle Oldu! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder