17 Ekim 2011 Pazartesi

Evrenin Konuşma Dili- Enerji

Evrenin Konuşma Dili- Enerji dir.  
Hangi Enerji Dili ile konuşursanız Evren o dilden anlar ve size o dilde cevap verir.

Evrenin dili kendi içinde ikiye ayrılır. Bir tanesi Olumlu , diğeri ise Olumsuz olanıdır.


Hangi dilde konuşuyorsanız o dilde cevap verebilir  size.

O nedenle hangi dilde cevap almak istiyorsanız o dilde konuşmanız yeterli olacaktır.

" Ben bolluk bereket içinde olmak istiyorum"

"Ben milyoner olmak istiyorum" deyin istediğiniz kadar.

Siz dileklerinizin gerçekleşmesini isterken hangi dilde konuşuyorsanız Evren de size istediğiniz kadar
 "ben dileklerimi gerçekleştirmek istiyorum" deyin ısrarla eğer içinizde dileğinizin olmayacağına dair olumsuz inançlarınız ve düşünceleriniz daha ağır basıyorsa o olumsuz inanç ve düşüncelerinizle cevap verecektir.

Olumsuz inanç ve düşünceleriniz çocukluğunuzdan bu güne çevrenizde konuşulan cümleler, fikirler ve düşüncelerle gelişir, büyür ve zihninizde siz izin verdiğiniz sürece kalıplaşır ve kalır.
Onlardan arınmak için hatırlayıp o anlarınızı iyileştirmeniz ve düşünce ve inançlarınızı dileğinizin doğrultusunda değiştirmeniz gerekir.
Siz ne diliyorsanız yüreğinizle ve içinizden gelerek dilemelisiniz..
Dileyin, dileğinizin olacağına dair olumlu düşüncelerle besleyin içinizi olduğu andaki sevinç ve coşkuyla doldurun ve gelsin..


F. Handan Senan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder