31 Ekim 2011 Pazartesi

Ben yaratım gücüme inanmayı seçiyorum.

İki üç yaşlarımdaki bir anım yıllarca anlatıldı. Çok anlatıldığı için mi hatırlıyorum, yoksa gerçekten mi aklımda kaldı tam bilemiyorum. Unutmadığım anım çok kısa bana göre şimdi ders almam ve hayatımdaki iş ve para ile ilgili sorularıma çözüm bulmama yardımcı bir anıdır. 
20 Ekim günü melek sohbetleri için Beki Erikli Hn ın Seminer merkezindeyken Beki Hn a çocukluğunda doğa üstü olaylar yaşayıp yaşamadığını sordu  katılımcılardan birisi.
" 2-3 yaşlarındayken, elektrik düğmesine basmadan ışığı yaktığını abisi görmüş  ve ona "Öyle bir daha yapma " diye göz dağı vermiş ve bu yeteneğini unutmasını sağlamış. Bu anısını anlattıktan sonra benim de kendi anım geldi gözlerimin önüne. Beki Hn a o gün anlatamadım. Sizlerle paylaşmayı uygun gördüm.
2-3 yaşlarındayken çok susadığım bir anda etrafımda kardeşlerim ve annem olmasına rağmen Ben  bardağa seslenerek su istemiştim.Çocukça seslenişimden kulağımda yankılanan cümle şuna benzer bir cümleydi;


"Bardak hadi gel bana su ver. Suu , susadım"
bunu iki kez tekrarlamıştım. Sonra annem yetişmiş "kızım bardak ayaklanarak gelmez ben sana su veririrm " demişti.
Kimbilir ben de içimdeki yaratım yeteneğinin o günlerde bilincinde olarak sihirli bir cümleyle yanıma çağırmanın yolunu biliyordum. Ama annemin o cümlesi ve sonradan tekrar tekrar  bardağın ayaklanarak bize gelemeyeceğinden bahsettikleri için Ben dalga geçilecek akılsız bir cümle sarfettiğimi düşünüp utanmış ve bir bardak suyun ancak birisinden istediğimde bana gelebileceğine inandırılmıştım. Kendi yaratım gücünün varlığını unutarak, ihtiyaçlarım için gerekenleri benim yaratacak güçte olamayacağımı, ancak annem, babam, aile fertleri veya diğer insanlardan isteyerek alabileceğime inanmış ve yaratım gücüme ve yeterliliğme inancımı sanırım o sahnelerde bırakmış ve kendimden başkalarının daha güçlü ve daha yaratıcı olduğuna o anlarda inanmayı seçmiştim.
Bu gün bunu hatırlayarak içimdeki olumsuz inanç ve düşüncelerden arınabilirim. 
Şimdi artık ben yaratıcı gücüne sahip olmadığıma dair olumsuz düşünce ve inançlarımı değiştirmeyi kabul ediyorum.
Ben yaratıcı gücüne sahip olmadığıma dair olumsuz düşünce ve inançlarımı değiştiriyorum.
Ben bana inanmayı seçiyorum.
Ben bana inanıyorum.
Ben beni kabul ediyorum.
Ben bana yeterim.
Ben kendim için her an istediğim her şeyi yaratabilirim.
Ben yaratım gücüme inanmayı seçiyorum.
Ben yaratım gücüme inanıyorum.
Ben yaratanım. Benim yaratım gücüm var.
Benim gücüm Özüm.
Benim özüm Sevgi.
Ben sevgiyle yaratıyorum.
Ben anda sevgiyle yaratanım..
F. Handan Senan
http://annelik.info/wp-content/uploads/2011/04/Baby-drinking-water21-300x199.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder