15 Nisan 2014 Salı

ÜMİTSİZSENİZ ÜMİT SİZSİNİZ!

Bir Gemi Doğu'ya gider, Biri Batı'ya.
esen aynı rüzgarla;
Hangi yöne gidileceğini belirleyen
Rüzgar değil, yelkendir. 
Ella Wheeler Wilcox


Yelkeni biz ayarlar ve gitmek istediğimiz yöne biz yöneltiriz. İşsiz bir insan için birden fazla yol vardır. Birisi İşsizliğine boyun eğip oturmak. diğerleri ise, İş alternatifleri ile dolu olan yoldur. Ya "Ben bittim, öldüm. bundan sonra bana iş yok" diyerek ağlanıp "kaderim bu" deyip her şeyden vazgeçersiniz. Ya da "Benim için hayatın sonu değil. Bir kapı kapanıyorsa, diğer kapılar açılır. Önemli olan benim kendime olan güvenimi ve inancımı kaybetmemem " der ve harekete geçersiniz. 
Bilinçaltınıza ; İş sahibiyim. Benim için en uygun iş her zaman var" düşüncesini kayıt altına alması talimatını ve "...... tarihinde (tarih belirterek) işe başlıyorum. Benim işim var" mesajını verirseniz bilinçaltınız tüm bedeniniz ve varlığınızla birlikte sizin iş sahibi olduğunuz ve işe gireceğiniz cümlesine odaklanır ve bunu kısa zamanda eyleme dönüştürmek için karşınıza fırsatlar çıkarmaya başlar. 

Asla umudunuzu yitirmeyin. ÜMİTSİZSENİZ ÜMİT SİZSİNİZ!

F. Handan SENAN 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder