17 Nisan 2014 Perşembe

İş Görüşme Olumlamaları

İş Görüşme Olumlamaları


İş görüşmelerinden keyif alıyorum.

İş görüşmelerinden keyif aldığımı biliyor ve inanıyorum.

İş görüşmelerinden keyif aldığımı kabul ediyorum.

İş görüşmelerinden keyif aldığım için kendimi takdir ediyorum.
İş görüşmelerinden keyif aldığım için şükrediyorum.
 İş görüşmelerinde kendimden eminim.
  
 İş görüşmelerinde kendimden emin olduğumu biliyor ve inanıyorum.

 İş görüşmelerinde kendimden emin olduğum için kendimi takdir ediyorum.

İş görüşmelerinde kendimden emin olduğum için şükrediyorum.


Görüşmeleri sabırsızlıkla bekliyorum.
  
Görüşmeleri sabırsızlıkla beklediğimi biliyor ve inanıyorum.

Görüşmeleri sabırsızlıkla beklediğim için kendimi takdir ediyorum.

Görüşmeleri sabırsızlıkla beklediğim için şükrediyorum.
Bir iş görüşmesinde harikayım.

Bir iş görüşmesinde harika olduğumu biliyor ve inanıyorum.

Bir iş görüşmesinde harika olduğum için kendimi takdir ediyorum.

Bir iş görüşmesinde harika olduğum için şükrediyorum.
Bu işi aldım/ Bu işte çalışmaya başlıyorum.

Bir görüşmede kendimi çok iyi sunuyorum.
  
Bir görüşmede kendimi çok iyi sunduğumu biliyor ve inanıyorum.

Bir görüşmede kendimi çok iyi sunduğum için kendimi takdir ediyorum.

Bir görüşmede kendimi çok iyi sunduğum için şükrediyorum.

Kendimi en iyi yönlerimleışığımla sunuyorum.
  
Kendimi en iyi yönlerimleışığımla sunduğumu  biliyor ve inanıyorum.

Kendimi en iyi yönlerimleışığımla sunduğum için kendimi takdir ediyorum.

Kendimi en iyi yönlerimle ışığımla sunduğum için şükrediyorum.

Görüşmede karşı karşıya geldiğimizde her zaman iyiyim.
  

  
  
Görüşmede karşı karşıya geldiğimizde her zaman iyi olduğumu biliyor ve inanıyorum.
Görüşmede karşı karşıya geldiğimizde her zaman iyi olduğum için kendimi takdir ediyorum.
Görüşmede karşı karşıya geldiğimizde her zaman iyi olduğum için şükrediyorum.


Görüşmede sorular sormak için efor sarfediyorum.
  
     


İnsanlar benim görüşmedeki Başarımdan etkileniyor.
  
İnsanların  benim görüşmedeki Başarımdan etkilendiğini  biliyor ve inanıyorum.

İnsanların  benim görüşmedeki Başarımdan etkilendiğini  kabul ediyorum.

İnsanların  benim görüşmedeki Başarımdan etkilendiği için kendimi takdir ediyorum.

İnsanların  benim görüşmedeki Başarımdan etkilendiği için şükrediyorum.
Bu işi hak ediyorum.
  
Bu işi hak ettiğimi biliyor ve inanıyorum.

Bu işi hak ettiğimi  kabul ediyorum.

Bu işi hak ettiğim için kendimi takdir ediyorum. 
 Görüşmelerde sakinim. 
  

Görüşmelerde sakin olduğumu biliyor ve inanıyorum.
Görüşmelerde sakin olduğumu kabul ediyorum.

Görüşmelerde sakin olduğum için kendimi takdir ediyorum.
Görüşmelerde dinginim İş için en uygun insan benim.


İsteğim(şevkim) görüşmelerde parlıyor.

İsteğimin(şevkim) görüşmelerde parladığını biliyor ve inanıyorum.
İsteğimin(şevkim) görüşmelerde parladığını kabul ediyorum.
İsteğim (şevkim) görüşmelerde parladığı için kendimi takdir ediyorum.
(şevkim) görüşmelerde parladığı için şükrediyorum.
Becerim ve tutkum iş görüşmesinde belli oluyor.

Becerim ve tutkum iş görüşmesinde belli olduğunu biliyor ve inanıyorum.
Becerim ve tutkum iş görüşmesinde belli olduğunu kabul ediyorum.
Becerim ve tutkum iş görüşmesinde belli olduğu için kendimi takdir ediyorum.
Becerim ve tutkum iş görüşmesinde belli olduğu için şükrediyorum.
  
Görüşmede sorular sormak için efor sarfettiğimi   biliyor ve inanıyorum.
Görüşmede sorular sormak için efor sarfettiğim  için kendimi takdir ediyorum.
Görüşmede sorular sormak için efor sarfettiğim  için şükrediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder