17 Nisan 2014 Perşembe

Sen Özgürsün..

Sen Özgürsün..

 Sonsuz Bolluk ve Bereket Ancak Sınırlarını Kalırdığında Başlar. Sınırların ise Korkuların ve Zihinlerindir.

Korkuların ve Olumsuz Bilinçaltı kayıtların Seni Sınırlı Hale getirir.
Kendini Saksıdan al ve Sınırsızlığını başlat.
Sen Özgürsün, Sen Korkularından Arındığın Kadar Özgürsün.
Sen Kendini, Herkesi korkusuzca Sevdiğin ve Kabul Ettiğin Kadar Özgürsün..
Benim Özgürlüğüm için hiç bir bedel ödemem gerekmiyor.
Ben kendime, kendi özgürlüğümü koşulsuz, karşılıksız ve bedelsiz veriyorum.
Benim özgürlüğüm için kimseye borcum yok.
Ben Evrenin koşulsuz, karşılıksız, ve sınırsız bolluk ve bereketine sınırsız, karşılıksız ve koşulsuz izin veriyorum.
Ben koşulsuz alıyorum, koşulsuz veriyorum.
Başkasından bir şey aldığım ve karşılık veremediğim zaman aciz olmayı kabul ettim.
Koşulsuz ve karşılıksız olarak yenilmeyi kabul ediyorum.
F. Handan SENAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder