15 Temmuz 2013 Pazartesi

HO'OPONOPONO OLUMLAMASI

Özür dilerim, yaşadığım her ne ise, benim yüzümden oluyor. Beni Affet. Bilinçaltımdkai hangi hatıradan dolayı bunu yaşadığımı bilmiyorum. ama bunları yaşattığın için

"Alttaki Olumlama Gün boyunca tekrarlanır"

Teşekkür ederim. Beni Affet! Teşekkür ederim. Seni Seviyorum

Teşekkür ederim. Beni Affet! Teşekkür ederim. Seni Seviyorum

Teşekkür ederim. Beni Affet! Teşekkür ederim. Seni Seviyorum

Teşekkür ederim. Beni Affet! Teşekkür ederim. Seni Seviyorum

Teşekkür ederim. Beni Affet! Teşekkür ederim. Seni Seviyorum

Teşekkür ederim. Beni Affet! Teşekkür ederim. Seni Seviyorum

Fotoğraf: Özür dilerim, yaşadığım her ne ise, benim yüzümden oluyor. Beni Affet. Bilinçaltımdkai hangi hatıradan dolayı bunu yaşadığımı bilmiyorum. ama bunları yaşattığın için Teşekkür ederim. Beni Affet! <3 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder