31 Mayıs 2014 Cumartesi

Aynaya Baktığımda


Bu sabah aynaya baktığımda, gülümseyen yansımamda,
 kendime yeniden daha çok gülümseyebildiğimi 
görüyorum. 
Gülümseyen bana, göz kırpıp;
-Çok güzelsin, bu gün dünden daha güzelsin. Gülen yüzün 
hiç solmasın diyorum. Aynadaki benle birlikte gülüyorum. 
yüreğimi daha çok sevinç kaplıyor. Beni koşulsuz seven 
beni, daha çok seviyorum ve birden bire kendimi 
kucaklamak istiyorum coşkuyla.
Sarılıyorum kendime, başımı sanki kulağıma ulaşacakmışım 

gibi eğiyorum ve usulca :
-İyiki varsın
diyorum.
Böyle dedikçe içime baharın coşkusu, şakıyan kuşlar ve 
rengarenk çiçek bahçeleri doluyormuş gibi oluyor o anda..
Aynadaki benin yanağından makas alamayacağımı anlayıp 

çapkın bir bakışla göz kırpıyor, sevgi dolu, sıcacık bir 
öpücük gönderiyorum..
-Seni seviyorum. Sen her halinle sevilmeye layıksın.
diyorum.
Küçük bir çocuğun telaşlı sevinciyle sekerek ayrılıyorum 
aynanın karşısından.
Aynadaki benin sevgi dolu cümlelerimden aldığı hazzı 
hissettikçe bana beni yansıtan herkesi o sihirli sözle 
karşılarsam yaşamımdaki mucizelerin neler olacağını 
tahmin etmeye çalışıyorum.
Ben bile şaşırıyorum bu sihirli cümlenin ve gülen güzel
 gözlerle bakmanın çoğalan yansımasının güzel etkisine.

Suya atılan taşın yarattığı daireler gibi yayılıyor kime bu 
gözle baksam, o gözlerle karşılanıyor ve hep huzur ve 
sevgiyle karşılanıp uğurlanıyorum.
Ben sevgimi yansıtıp, güzellikleri herkesle büyütüp , 
sevgiyle çoğalıyorum..

Handan Senan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder