24 Mart 2014 Pazartesi

Bu gün Para ile ilgili Bilinç altı çalışması yapalım..



Bu gün Para ile ilgili Bilinç altı çalışması yapalım...

TV radyo gazete haberlerinde zenginlerin davranışlarına dikkat edin. O zenginler hakkında neler düşünüyorsunuz. O düşünceleriniz sizin zenginlik hakkında çok paralı, bolluk bereket içinde olamamazın altında yatan korkularınızı ortaya koyar....
Örn: Savanora yatında yaşanan çirkinlikler; bana maneviyat mı? paralı olmak mı? sorusunu sordurdu. Ben onun altında;
 çok paralı insanlar kötü işler yaparlar. Çok zengin insanlar maneviyata önem vermezler. Ben çok paralı olursam maneviyata önem vermem, çok paralı olursam ben de kötü anılırım ve çirkin işler yapmak, çirkin hayatlar yaşamak zorunda kalırım zihinlerimi buldum. güvensizlik, değersizlik, parasızlık, yokluk, yoksunluk, yetersizlik suçlanma, suçlama ve suçluluk korkularımı buldum.
Korku meditasyonu sonrasında da olumlama çalışmalarım var.
Korku meditasyonu nasıl yapılır:
Benim parasızlık korkum var.
Ben parasızlık korkum olduğumu kabul ediyorum.
Ben parasızlık korkumu şu an da sevgiye dönüştürmeye niyet ettim.
Ben parasızlık korkumu çok seviyorum

diyorsunuz. Bu esnada gözleriniz kapalı, burnunuzdan nefes alıp, veriyorsunuz. Sakin bir şekildesiniz.  korkuyla ilgili cümlelerinizi bitirdikten sonra üzerinizde siyah bir elbise olduğunu ve onu pembe renkli giysilerle değiştirmek için üzerinizden sıyırdığınız ve üzerinizden sıyırırken o anda pembe giysilere, pembelere büründüğünüzü imgeleyin. Ben en kolay pamuk şekerii ve pembe pamukları görebiliyorum. Üzerime onları yapıştırıyorum oyun şeklinde eğlenerek. Kendinizi tamamen pembelemeniz gerekiyor.
Tüm bulduğumuz korkularımızı bu cümlelerle sevgiye dönüştürüp kendimizi pembeliyoruz.
O düşüncelere sahip olduğumuz için kendimizi mutlaka suçladığımız için ol bol affediyoruz. Bu korkularımızı zihnimize kaydettiğimiz anlar ve bu sözleri söyleyen kişileri affediyoruz. Mesela savanora yat sahibi, yattaki kişiler, bu haberi iletenler, ben, Atatürk, devletin başında savanora yatını bu işadamına pazarlayanlar, bu durumu yaşatanlar, gazeteciler. Hepsini affetmem gerekiyor benim..
Sonra bu korkularımızla ilgili olumlamalarımızı yapıyoruz.
Ben paralı olduğum halimi kabul ediyorum. Ben çok paralı olduğum halimlede değerliyim. Ben çok paralı halimi çok seviyorum/ çok seviliyorum/ güvendeyim. Ben çok paralı halimle de kendi içimde tam ve bütünüm. Olumlamalarını ve tam tersi: Ben parasız halimi çok seviyorum/ seviliyorum/ kendi içimde tam ve bütünüm.. güvendeyim..ve kendi içinizden çıkan benzer olumlamaları içinize oturana dek tekrarlayın ve olumlamaları yaparken içinize endiş, korku..vb zihinler gelirse not edin o korkularla ilgili meditasyon yapın.

Bu bir örnektir. Siz de yaşadığınız gün duyfuğunuz olumsuz cümleleri kaydedin hatta böyle bir defter edinin. Ne oldu ne hisssettirdi, altındaki hangi korkularınızdan bahsediyor o deftere not edin.
İyi çalışmalar..
F. Handan Senan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder