25 Mart 2014 Salı

Ben Güzelsem Hayat Güzel.

Kendimi yeni baştan yaratabilmek için bir başkasından akıl almama gerek yok. Hayatımla ilgili her anım için ben kendi kararlarıma güveniyorum. Ben kendimi yeniden yaratıyor ve yeni beni seviyorum. Bir'e ait olduğumu biliyorum. Birden ayrıldıkça kendim olmaktan vazgeçip, başkaları ile kendimi kıyaslarım . Kendimi o zaman bir den farklı, başka/ fazla/ eksik/ yeterli/ yetersiz/özel/ değil/ güzel/çirkin görmeye başlamam bu yüzden. Ben bütüne dahil olduğumda bütünün hak ettiği bolluk bereket, iyilik güzelliği hak ediyorum. 
Benim bir başkasından yardım alamam gerek yok. Ben Yaradan tarafından tüm yeterliliklerim ile bu dünyaya gönderildim. Ben kendim ve hayatımla ilgili iyi olan ne varsa hepsini yaratıyorum. Bu  mükemmellikte ve yaratım gücünde olduğumun farkındayım. bunun için her zaman şükürdeyim .
Ben mükemmel olduğumun farkındayım. Ben eşsiz ve benzersizim. 
Kendimi tanıdıkça Beni yaratana şükrediyorum. Kendimi tanımadan önce yetersiz gördüğüm, mutsuz olduğum, kendime ve beni öyle yarattığını düşündüğüm için allaha kızdığım her an için Allah'tan ve kendimden özür diliyorum. 
Hayatımı kendi düşüncelerim ile yaratıyorum ve her düşüncem ve cümlem yakın/uzak anlarımı inşa ediyor. Daha önce bilinçsizce yaptığım  yaratımlarımın farkına varıyor ve cümlelerim ve düşüncelerimde bilinçli ve olumlu olmayı seçiyorum. 
Ben iyiysem herkes iyi. Ben güzelsem herkes güzel.. Ben iyiysem Hayat iyi. Ben Güzelsem  Hayat Güzel.  
F. Handan Senan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder