9 Eylül 2013 Pazartesi

BEN BENİM.

Ben Tüm Evrenin önünde herkese yenilmeyi kabul ediyorum. Ben tüm Evrenin önünde Başarısızlığı Kabul ediyorum.
Ben kendimi kaybettiğim halimle seviyor, kabul ediyor ve onaylıyorum. Beni bir başkasının onaylamasına ihtiyacım yok. 
Ben bir başkasının düşüncesi değilim. Bir başkasının benim hakkımda söylediği Ben değilim. BEN BENİM.
Ben anda Tam olduğum kadarım. Ben anda tam olduğum kadarını yaratırım.
Benim kendi doğrularımı bir başkasına ispat etmeye ihtiyacım yok. Benim bir başkasını ikna etmeye ihtiyacım yok.
Ben bir başkasının hayatından sorumlu değilim. Herkesin kendi doğrusu kendine, herkes kendi doğrusu kendi için tek doğru.
Herkes olduğu haliyle tam ve bütün. Herkes ve her şey SEVGİ. BEN SEVGİYİM.    



İÇİMDEKİ YOLCULUK- ESRA ÖZBAY


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder